29.03.2024İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Fakültemiz Öğrencilerinin Tübitak 2209-A Proje Başarısı

Tübitak Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen, 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. Döneminde, aşağıda bilgileri bulunan öğrenci ve öğretim üyelerimizin işbirliği ile hazırlanmış projeler kabul almaya hak kazanmıştır. İlgili öğrenci ve öğretim üyelerimize teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.

 

PROJE ADI DANIŞMAN YÜRÜTÜCÜ ÖĞRENCİ PROJE EKİBİ
Herkes için Materyal, Herkes için Eğitim Dr. Öğr. Üyesi Burcu Nur Baştürk Şahin İbrahim Yıldız

Semanur Kahya

Zeynep Okuş

Eşref Ülker 

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihini Ders Planlarına Entegre Etme Sürecinin İncelenmesi Doç. Dr. Gülay Bozkurt Kardelen Kaya  
To Teach or Not To Teach Connected Speech: The Effect of Explicit Teaching on Pronunciation Skills (Bağlantılı Konuşmayı Öğretmek ya da Öğretmemek: Telaffuz Becerilerinde Açık Öğretimin Etkisi) Dr. Öğr. Üyesi Vasfiye Geçkin Mualla Elif Durmaz İrem Doğaç


29.03.2024İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Fakültemiz Öğrencilerinin Tübitak 2209-A Proje Başarısı

Tübitak Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen, 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. Döneminde, aşağıda bilgileri bulunan öğrenci ve öğretim üyelerimizin işbirliği ile hazırlanmış projeler kabul almaya hak kazanmıştır. İlgili öğrenci ve öğretim üyelerimize teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.

 

PROJE ADI DANIŞMAN YÜRÜTÜCÜ ÖĞRENCİ PROJE EKİBİ
Herkes için Materyal, Herkes için Eğitim Dr. Öğr. Üyesi Burcu Nur Baştürk Şahin İbrahim Yıldız

Semanur Kahya

Zeynep Okuş

Eşref Ülker 

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihini Ders Planlarına Entegre Etme Sürecinin İncelenmesi Doç. Dr. Gülay Bozkurt Kardelen Kaya  
To Teach or Not To Teach Connected Speech: The Effect of Explicit Teaching on Pronunciation Skills (Bağlantılı Konuşmayı Öğretmek ya da Öğretmemek: Telaffuz Becerilerinde Açık Öğretimin Etkisi) Dr. Öğr. Üyesi Vasfiye Geçkin Mualla Elif Durmaz İrem Doğaç